19 Kasım 2009 Perşembe

Galatasaray'da şok!



İdari ve teknik ekip görevden alındı!
Galatasaray Basketbol Şubesi'nde Cemal Nalga'nın cezalı olduğu hazırlık maçlarında Tufan Ersöz'ün formasıyla oynatılması ve bu ihlâlin ortaya çıkması sebebiyle şok bir gelişme yaşandı. Galatasaray SK Yönetim Kurulu kulüp binasında toplanarak idari ve teknik ekibin görevine son verdi.

Galatasaray Basketbol Şubesi'nde koç Okan Çevik, yardımcı antrenör Cengiz Karadağ, Teknik danışman Koray Mincinozlu ve takım menajeri Mert Uyguç görevden alınırken, olaya müdahil olan Cemal Nalga'nın TBF disiplin kuruluna sevk edileceği açıklandı.

Kural ihlâlin ortaya çıkmasıyla Haberturk'e bir açıklama yapan Cemal Nalga, "Ben onlar ne dediyse onu yaptım. 'Tufan'ın formasını giyeceksin' dediler, ben de giydim. Suçsuz olduğuma inanıyorum. Ancak yine de yaşanan bu gelişmeler sonrası kabağın benim başıma patlamasından korkuyorum." dedi.


Konuyla ilgili kural

24. Ceza Süresini Beklememek
Yarışmadan men cezasına rağmen oynayan, beklemesi gereken cezalı süreyi
doldurmadan veya idari tedbirin tebliğine rağmen bu tedbir kaldırılmadan yarışmalara
katılanlar ile buna sebep olanlar, hak mahrumiyeti cezası bulunduğu halde veya idari tedbir ile
yarışmaya katılmaktan veya yönetmekten men edilmiş olmasına rağmen yarışmaya katılanlar
veya yöneticilik yapanlar üç aydan iki yıla kadar yarışmalardan men veya hak mahrumiyeti
cezası ve 10.000.-YTL’sına kadar para cezası verilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder