4 Temmuz 2009 Cumartesi

Evren Büker: Hedefim Milli Takım'da kalıcı olmak



Evren Büker'den samimi açıklamalar
A Milli Takım 2009 Avrupa Şampiyonası aday kadrosunda yer alan Evren Büker, ''Hedefim milli takımda kalıcı olmak, 2010 Dünya Şampiyonası kadrosunda da yer almak'' dedi.

A Milli Erkek Basketbol Takımı'nın 2009 Avrupa Şampiyonası aday kadrosunda yer alan Evren Büker, bu sezon ligde gösterdiği performansın karşılığını aldığını ve A Milli Takım'a seçildiğini belirterek, ''Hedefim milli takımda kalıcı olmak, 2010 Dünya Şampiyonası kadrosunda da yer almak'' dedi.

AA muhabirinin sorularını yanıtlayan Evren, ilk kez A Milli Takım seviyesine yükseldiğini vurgulayarak, milli takım kadrosunda olmanın kendisi için büyük bir mutluluk olduğunu, burada başarılı olmak için elinden geleni yapacağını söyledi.

Milli takımda yer alacağı için çok heyecanlı olduğunu kaydeden Evren, şöyle konuştu:

''Çünkü televizyondan izlediğim, örnek aldığım basketbolcularla antrenman yapacağım. Milli takımda elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım. Milli takım gerçekten farklı bir duygu. Burada ülkeyi temsil ediyorsun. Bunun mutluluğunu yaşamak istiyorum. Ligde bu sezon gösterdiğim iyi performansın karşılığını alarak, milli takıma seçildim. Hedefim milli takımda kalıcı olup, Türkiye'de yapılacak 2010 Dünya Şampiyonası'nda da A Milli Takım kadrosunda bulunmak. Bu inanç ve hırsla çalışmalarıma devam edeceğim.''

Evren, milli takımın hazırlık döneminin çok önemli olduğunu vurgulayarak, ''Umarım hazırlık döneminde herhangi bir sakatlık yaşamayız. Bu dönemi iyi geçirirsek, Avrupa Şampiyonası'nda derece alabiliriz. Maç maç düşünüp ilk önce gruptan çıkmayı başarmamız lazım. Önemli olan oraya hazır bir şekilde gitmek. Hazırlık dönemini iyi geçirip, hazır gideceğimizi düşünüyorum'' diye konuştu.

''GALATASARAY CAFE CROWN LİGDE VE AVRUPA'DA İDDİALI''

OYAK Renault'dan Galatasaray Cafe Crown'a transfer olan Evren Büker, yeni takımının Avrupa ve ligde iddialı olduğunu söyledi.

Sarı-kırmızılı takıma gelmeden önce transferde hareketli bir dönem geçirdiğini anlatan Evren, ''Başka takımlar da beni istiyordu, ancak Galatasaray'ın teklifi cazipti, kabul ettim'' dedi.

Evren, transferi sırasında Galatasaray Cafe Crown Antrenörü Okan Çevik ile görüştüğünü kaydederek, şunları söyledi:

''Sarı-kırmızılı takımda hedefler büyük. Eurocup oynayacağız ve Türkiye Ligi'nde iddialı bir ekipte yer alacağım. Bursa'da yetiştim, 3 sene OYAK Renault'ta oynadım. İlk defa Bursa dışına çıkıyorum. Neler yapabileceğimi görmek açısından da bu seneki performansım çok önemli. Seyirciyle oynamayı seviyorum ve taraftarın performansımı arttırdığını inanıyorum. Galatasaray taraftarıyla da bütünleşip, başarılı maçlar çıkaracağıma inanıyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder