10 Temmuz 2009 Cuma

Hidayet Türkoğlu, Toronto Raptors'ta!.. (Video)



Hidayet Türkoğlu, Raptors ile imzaladı!..
NBA'de bir süredir off-season'un en önemli önemli free agent oyuncuları arasında değerlendirilen Milli yıldızımız Hidayet Türkoğlu, Toronto Raptors ile beş yıllık kontrat imzaladı.




Geçtiğimiz sezon Orlando Magic'in NBA finaline ulaşmasında büyük payı olan Hidayet Türkoğlu, Toronto Raptors ile 5 yıl için 53 milyon dolar tutarında bir anlaşma imzaladı.



Toronto Raptors'a transferini yorumlayan Hidayet Türkoğlu, "Bana bu fırsatı veren herkese teşekkür ediyorum. Bir Raptors oyuncusu olmaktan mutluyum. Bu takımı seçmek zor olmadı. Bana tanınan fırsatı en iyi şekilde değerlendireceğim. Takımda çok kaliteli oyuncular var. Hep beraber çok güzel maçlar çıkaracağız'' dedi.

Toronto Raptors Genel Menajeri Bryan Colangelo, transfer hakkında şöyle konuştu: "Bu yazın en gözde serbest kalan oyuncularından biriyle anlaştığımız için mutluyuz. Hedo, basketbol yeteneğini zekâsıyla birleştiren ender oyunculardan biri. Farklı yetenekleri ve fiziğiyle kadromuza muazzam bir transfer oldu. Hedo ve eşinin burayı seçmesinde Toronto şehrinin büyük etkisi var. Basketbol takımımızla birlikte bu fevkalade şehirde yaşıyor olmak güzel..."

Colangelo sözlerini şöyle sürdürdü: "'Hidayet'in son anda Portland'dan vazgeçip bizi tercih etmesinde çok az bilinen bir olay var. Geçen hafta, Hidayet Portland'dayken, ben, Chris Bosh'a ulaştım. Bizim Hedo ile yaptığımız görüşmelerin ardından Chris de, Hidayet'i arayarak onunla konuştu. İnanıyorum ki, Hidayet için Bosh'un onu araması çok önemliydi. Çünkü Raptors'ın yıldızı Chris Bosh arar ve bize katılmanı, Toronto'yu güçlendirmeni istiyoruz derse bu Hidayet'i etkilemekte önemli bir noktadır.''

Hidayet de, dünkü basın toplantısında bu konuyla ilgili bir soru üzerine, ''Bosh'un sesini duyduğumda çok mutlu oldum. O, bu ligde All-Star seçilmiş bir oyuncu. Böyle bir oyuncudan telefon almak tabiki beni memnun etti ve benim için önemli oldu. Onun benimle oynamaktan mutlu olacağına eminim'' dedi.

Kanada ekibi Toronto Raptors'ın en pahalı oyuncusu olan Chris Bosh, internet sitesi Twitter'da bulunan sayfasına bugün yazdığı mesajında da, ''Hido'yu kaptık. Önümüzdeki sezon çok daha eğlenceli olacak'' sözlerine yer verdi.

Bu arada, Türkoğlu'nun eski takımı Orlando Magic'in yıldızı Dwight Howard da, resmi blog'una yazdığı mesajında, Milli Basketbolcu'ya övgüler yağdırdı.

Howard yazısında, NBA'de kendisini oyuncu olarak geliştirmesinde Hidayet'e çok şey borçlu olduğunu kaydederek, "Türkoğlu, 5 yıldır burada. Benim için çok şey ifade ediyor. Takımda kalmasını çok isterdim. Türkoğlu, kariyerim boyunca gördüğüm en iyi asistçilerden biri. Önümüzdeki sezon şampiyonluğu başarabiliriz. Hidayet'siz olmak bizi üzer" dedi.

19 Mart 1979 doğumlu Hidayet Türkoğlu, geçtiğimiz yıl normal sezonda 77 maçta forma giydi, maç başına 16,8 sayı 5,3 ribaunt 4,9 asist 0,8 top çalma ortalamaları yakaladı. Play-off'ta ise 15,8 sayı 4,5 ribaunt 4,8 asist 0,8 top çalma istatistikleriyle oynadı. Türkoğlu, Orlando Magic - Los Angeles Lakers final serisinde maç başına 18,0 sayı 4,6 ribaunt 3,8 asist üretti.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder