20 Temmuz 2009 Pazartesi

Rakocevic ile Nachbar sağlık kontrolünden geçti.



Efes'in yeni yıldızları Türkiye'de!..
Efes Pilsen'de yeni transferler Igor Rakocevic ve Bostjan Nachbar Kocaeli'nin Gebze ilçesindeki Anadolu Sağlık Merkezi'nde sağlık kontrolünden geçti.

Takım menajeri Özgür Alyüz, basın sorumlusu Cenk Araştıran ve kulüp doktoru Operatör Doktor Erşan Ateş ile birlikte hastaneye gelen yeni transferler Igor Rakocevic ile Bostjan Nachbar, dahiliye, kardiyoloji, ortopedi, kulak-burun-boğaz, efor testi bölümlerinde muayene oldu ve tıbbi tahlil analizleri yapıldı.

Bu sezon İspanya'nın TAU Ceramica takımından transfer edilen Igor Rakocevic Efes Pilsen'e transfer olmaktan dolayı çok mutlu olduğunu belirterek: "Efes Pilsen, Avrupa'da hedefleri olan üst düzeyde bir takım. Efes Pilsen'de önemli rol üstlenip Final Four'a yükselmesi için elimden geleni yapacağım. Transferim gündeme geldiğinde Efes Pilsen'in teklifini hiç düşünmeden kabul ettim, ayrıca Drobnjak ile de görüştüm ve bana Avrupa'nın en iyi kulüplerinden birinde forma giyeceğimi söyledi." şeklinde konuştu.


Bir diğer yeni transfer Bostjan Nachbar ise Efes Pilsen'i çok iyi tanıdığını ifade ederken: "Efes Pilsen'in benimle ilgilendiğini duyduğumda çok mutlu oldum. Teklif aşamasına gelince de hemen teklifi kabul ettim çünkü Efes Pilsen başarılı olmak için tüm imkanlara sahip olan bir kulüp. Avrupa'da 15-16 takım Final Four'a yükselebilecek seviyede ama Efes Pilsen bu takımların başında geliyor. Öncelikli hedefim takımımın Türkiye Ligi şampiyonu ünvanını koruması ve Avrupa'da Final Four'a yükselmesi..." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder