16 Mayıs 2009 Cumartesi

Mehmet Okur, Milli Takım ve NBA play-off'ları hakkında önemli açıklamalar yaptı (Video)



Mehmet Okur: Milli takımda bu sistemde başarılı olamam

Nba'de Utah Jazz forması giyen Mehmut Okur, Nba Stüdyo Programı'nda Kaan Kural ve Murat Kosova'nın sorularını yanıtladı. Tecrübeli oyuncu "Mevcut sistemde verimli olacağımı düşünmüyorum" diye konuştu.


Nba Stüdyo'nun konuğu Utah Jazz'da forma giyen yıldız basketbolcumuz Mehmet Okur'du. Hem kariyerini, hem de geride kalan sezonu NTV Spor ekranlarında değerlendiren Mehmet Okur, milli takımla ilgili söylentilere de değindi. Mehmet, "Mevcut sistemde verimli olacağımı düşünmüyorum" diye konuştu.

Kişisel bir probleminin kimseyle olmadığını belirten Mehmet Okur, "Zaten babamın da rahatsızlığı olduğu için ve şu anda devam eden ağır bir sakatlığım da var. Bu yaz babama vakit ayırmak istiyorum. Sakatlığım zaten şu anda devam ediyor. Milli takıma oynamak istemiyorum demiyorum şu anda, sadece şu andaki durumum bilinsin, artı sistem. Son oynadığım iki seneye bakarsanız bunu Tanjevic de üstüne basarak söylemiştir, en çok istekli, en çok antrenmanı istekli yapan Mehmet Okur demişti. Fakat sonunda ne oldu, kötü oynadım ve suçlu gösterilen tekrar bendim. Bunu dile getirdim, yani bu şekilde olmak istemiyorum. Ben verimli olabilmek istiyorum, tabiki milli takımlarda oynamak istiyorum ama baktığınız zaman onu bir şekilde sahaya yansıtamadım ve insanların gözünde de mehmet okur oynamak istemiyor, Mehmet Okur Nba gibi milli takımda bulunmak istemiyor tarzında çok şeyler konuşuldu. O yüzden sistemle gerçekten olmuyor. Verimli olacağı düşünmüyorum bu sistemle." diye konuştu.

Sezon boyunca yaşanan sakatlıklardan yakınan Mehmet, Utah'ta mutlu olduğunu ve önceliğinin Salt Lake City'de kalmak olduğunu ifade etti.

"UTAH'TA MUTLUYUM"
Şu anda Nba kuralı gereğince beklemek zorunda olduğunu ve Utah'taki durumunun ne olacağını kendinin dahi bilmediğini söyledi. Temmuz ayından sonra durumunun netleşeceğini söyleyen Okur, "O sistem beni daha iyi oyuncu yaptı, o sistem beni All-Star yaptı. Yani belli bir yerlere getirdi. İlk opsiyonum Utah olacak. Kalmak isterim ama sonuçta olmazsa da tabiki diğer takımlarla da görüşmelere başlarım. Halk olsun, takım arkadaşlarım olsun artık 5 sene oldu, bir 5 sene daha devam etmek isterim, o düzenimde oynamak isterim, o sistemimde oynamak isterim. Öncelikle benim için oynayabileceğim sistem, benim en iyi yaptığım işleri tekrar yapabileceğim, belki kendimi daha çok geliştirip, yapabileceğim en iyi işlere artılar ekleyip daha faydalı olabilmek. Şu andaki sistemden memnunum." dedi.

Mehmet "basketbolu Nba'de bırakmak en büyük hayalim" diyerek Türkiye'ye dönmeyi şimdilik düşünmediğini söyledi

"KARİYERİMİ NBA'DE SONLANDIRMAK İSTİYORUM"
Mehmet Okur, "Şu anda Türkiye'ye dönme düşüncem yok. Şu andaki düşüncem kariyerimi Nba'de sonuçlandırmak, o da inşallah Utah olur. Hem bireysel hem de takım olarak belli başarılara imza atıp emekli olup formamın salonda asılı olması benim en büyük hayalim. Yani basketboldan kopacağımı düşünmüyorum, bir basketbol okulu olabilir, başında durabileceğim çocuklarla beraber her gün onlarla o tecrübelerimi paylaşabileceğim bir ortam olursa basketbol okulu ya da akademi olabilir. Koçluk bilmiyorum yapabilir miyim? Şu andaki ilk düşüncem basketbol akademisi tarzında Türkiye'de, o olmazsa tabiki bir asistan koçluk olabilir ya da menajerlik olabilir gibi. Yani menajer derken takım menaerliği, Fenerbahçe'de mesela belki son sene gelip oynarsam ondan sonra bir menajerlik." şeklinde konuştu.

"DENVER ŞAMPİYONLUĞA OYNAYAN TAKIM HAVASINDA"
Haftanın en güzel 10 hareketinde Boston Celticsli Rajon Rondo ile Denver Nuggetslı Dahntay Jones arasında kaldığını söyleyen Mehmet Okur, Jones'ın biraz daha iyi gibi geldiğini söyledi.

Denverlı Chauncey Billups'un bu kadar yakın dönemde takımı bu kadar değiştireceğini düşünmediğini söyleyen Mehmet Okur, "Şu döneme kadar inanılmaz oyun ortaya koyduklarını ve girenin de çıkanı da eğer benclerine baktığınız zaman 48 dakika ayaktalar. Belli ki kitlenmişler, hani belli bir yerlere gelmek için şampiyonluğa oynayan takım havasındalar" diye konuştu.

"Benchleri çok derin, Chansey belli ki çok büyük etki yapıyor takıma" diyen

Gerektiği zaman skorda yardım ediyor, gerektiği zaman müdafaa yapıyor, asist yapıyor yani çok iyi bir hava yakalamışlar. dedi.

"BU SEZON KÖTÜ GEÇTİ"
Sezonun kendileri için kötü geçtiğini ve istediklerini yapamadıklarının altını çizen Okur, "Son senelere baktığımız zaman en azından hep birarada oynuyorduk, o havayı o kimyayı yakalamıştık. Bu sene öyle olmadı. Sakatlığım oldu, hani gerçekten ağır bir sakatlık geçirdim ve halen devam ediyor." dedi.

Sakatlığının zamanlaması kötü olduğunu ama onu kontrol edemediğini söyleyen Okur, sakatlığının arka adalesinde devam ettiğini de söyledi. Şu anda aktif dinleniyorum ve çok ağır bir şey yapmayıp tekrar zorlamadığını ve tedavisinin sürdüğünü söyledi.

NTV Spor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder