2 Temmuz 2009 Perşembe

Ben Gordon ve Charlie Villanueva Detroit Pistons'da!..



Pistons'dan iki önemli hamle
Detroit Pistons, free-agent durumundaki Ben Gordon ve Charlie Villanueva'yı kadrosuna kattı.

Detroit Pistons, Chicago Bulls'tan Ben Gordon ve Milwaukee Bucks'tan Charlie Villanueva ile anlaşma yaptı. Anlaşma sonucu Ben Gordon beş yıl için 55 milyon dolar, Charlie Villanueva ise beş yıl için 40 milyon dolar alacak.

4 Nisan 1983, Londra / İngiltere doğumlu, 1,91 m boyundaki Ben Gordon, geçtiğimiz sezon Chicago Bulls forması ile 82 maçta oynadı, maç başına 20,7 sayı 3,4 asist 3,5 ribaunt ortalamaları yakaladı.

24 Ağustos 1984, Queens, New York / ABD doğumlu, 2.11 m boyundaki Charlie Villanueva ise, Milwaukee Bucks'da 78 maça çıktı, maç başına 16,2 sayı 6,7 ribaunt 1,8 asist üretti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder