11 Eylül 2009 Cuma

Ivana Vecerova röportajı



Vecerova, GS TV'ye konuştu.
Galatasaray Bayan Basketbol Takımı'nın yeni transferi Ivana Vecerova ilk röportajını kulübün resmi yayın organı GS TV'ye verdi.

Galatasaray Bayan Basketbol Takımı’nın Çek oyuncusu Ivana Vecerova GS TV’ye özel açıklamalarda bulundu. Daha önce defalarca Euroleague’de mücadele eden Vecerova saha içi ve saha dışında farklı bir yapıda olduğunu söyledi.

Öncelikle Galatasaray ailesine hoşgeldin. Neler hissediyorsun?

Teşekkür ederim. Çok güzel duygular içerisindeyim. Burayı çok sevdim. Büyük ve müthiş bir kulüp. İlk izlenimlerim çok iyi. Yalnız havasına alışamadım çünkü çok sıcak. Zamanla daha çok alışacağım.

Galatasaray’da oynamaya nasıl karar verdin, transfer sürecinden bahseder misin?

Galatasaray yeni bir antrenörle anlaştı ve yeni bir takım kurmaya karar verdiklerini söylediler bana. Antrenörümüz benimle de anlaşabileceklerini düşünmüş. Benimle çalışmayı çok istedi ve ben de bunu duyduğum için çok sevindim. Ben her zaman beni seven ve isteyen insanların olduğu takımda oynadım

Bize biraz teknik özelliklerinden bahsedebilir misin, nasıl bir oyuncusun?

Benim asıl özelliğim savunmadır. Benimle çalışan antrenörler benden önce bunu isterler. Tabii ki de kritik anlarda önemli sayılar atarım; eğer bana hücumda ihtiyaç varsa kesinlikle bunu da yaparım.

Sen takımımızın Avrupa kupaları’ndaki en tecrübeli oyuncusu durumundasın. Defalarca Euroleague’de oynadın. Galatasaray ilk kez mücadele edecek Euroleague’de ve dolayısıyla senin yardımına ihtiyacımız var. Avrupa’da nasıl oynamalıyız sence?

Euroleague gerçekten zordur. Her hafta bir maç yapıyorsunuz ve zaten ligde de zorlu maçınız oluyor. Birçok yorucu seyahatler yapılıyor. Bütün euroleague takımları çok güçlü ve iyi savunma yapıyorlar. Bizim için kolay olmayacak çünkü zor bir gruptayız. Geçen yılki takımım Ros Casares Valencia ve Ekaterinburg gibi güçlü takımlar var.

Ros Casares Valencia nasıl durumda?

Geçen yıl çok iyi bir takımdık. 14-15 oyuncu vardı ve rotasyon imkanımız çoktu. Fakat bu sene 10 oyuncuya düştüler. Onlar için bu yıl daha zor olacak. Rotasyon imkanları daha az.

Geçen yıl Galatasaray Eurocup’ta şampiyon oldu. İzleme imkanın oldu mu?

Hayır. Geçen yıl izleyemedim ama internetten takip ettim. Final maçını da sadece internetten izledim.

İnternette bir fotoğrafını gördüm yanında efsane tenisçi Martina Navratilova vardı. Bu resimden bahseder misin bize?

Benim için müthiş bir durumdu. Prag’a gitmiştik, ödül alacaktım milli takım adına. Helena Sukova ve Martina Navratilova’yla koridorda karşılaştım ve bana benimle fotoğraf çektirmek istediğini söyledi. Beni çok şaşırttı ve benim için bir gururdu.

Röportajımız sırasında gözlemlediğim kadarıyla çok cana yakın ve sıcak birisin. Ama taraftarlarımız da seni merak ediyor. Onlara da kendin hakkında bilgi verebilir misin?

Ben genelde cana yakın ve sevimli birisi olduğumu düşünüyorum. Ama maç sırasında güçlü ve takımı için savaşan bir yapıya kavuşurum. Takımım için yüreğimi ortaya koyarım.

Günlük yaşamınla ilgili bilgi alabilir miyiz, neler yaparsın?

Bu aradalar sadece eve gidip geliyorum. Testlerim ve ve özel çalışmalarımı yapıyorum. Evde de televizyon izliyorum. Ama ülkemde olduğum zaman köpeğimle dışarı çıkmayı çok seviyorum fakat onu buraya getirmedim. Diğer sporlarla uğraşmayı seviyorum. Arkadaşlarımla dışarı çıkarım ve bunun gibi birçok ilgi alanım var.

Futbolu seviyor musun, Milan Baros’u tanıyor musun?

Evet. Fakat kişisel olarak tanışmadım. Umarım birgün tanışırım.

Buraya gelmeden önce hiç bilgi aldın mı?

Evet. Brno’da oynayan bir futbolcu arkadaşımla konuştum, daha önce İstanbul’a gelmiş. O da bana Tomas Sivok’un telefonunu verdi; ondan birçok bilgi aldım.

Basketbolcu olmasaydın, ne olmak isterdin?

Tam olarak düşünmedim. Ama yine de sporla uğraşırıdm herhalde. Antrenör olabiliridim belki, spor eğitmenliği yapardım ya da üniversite’de ekonomi okurdum. Basketbolu bırakınca fitness salonu açmayı düşünüyorum.

O zaman basketbol için doğdun diyebilir miyiz?

Evet. Kesinlikle öyle. Euroleague’i çok seviyorum ve 13 yıldır orada oyunuyorum ve dolayısıla basketbol için doğdum diyebilirim.

Son olarak, bu sezon için taraftalarlarımıza mesajın nedir?

Salona gelin ve bizi destekleyin; maçta bizim altıncı adamımız olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder