23 Ağustos 2009 Pazar

Evren Büker: "Milli Takım benim için büyük tecrübe oldu"



Evren Büker'in hedefi Avrupa...
Geçtiğimiz sezon Oyak Renault'da geçirdiği başarılı bir sezonun ardından Galatasaray'a transfer olan Evren Büker, Milli Takım deneyemini ve hedeflerini anlattı.

Beko Basketbol Ligi’nde gösterdiği performansla en çok gelişme kaydeden oyuncuların başında yer alan Evren Büker için bu sezon, kuşkusuz altın değerindeydi. 24 yaşındaki guard, ulusal takım aday kadrosuna çağrılarak emeğinin karşılığını aldı. Her ne kadar koç Tanjevic, Evren’e İngiltere’deki turnuvada şans vermese de genç basketbolcu büyük bir deneyim yaşadığına inanıyor. Evren, “Milli takım benim için büyük bir tecrübe oldu. Öncelikle aday kadroya çağrılmak benim için önemliydi. Bunun benim için bir şans olduğuna inanıyorum. Bu yüzden çok çalıştım. Ama kadrodan çıksam da buna üzülmem. Bu kadar üst düzey oyuncular arasında bulunmak, benim ne durumda olduğumu görmek daha önemli... Üst düzey oyunculardan ne kaparsam benim için kâr. Şunu söyleyebilirim: Milli takım bana artı bir güç kattı” dedi. Kendisine gelen birçok teklifin arasından Galatasaray Cafe Crown’u seçen Evren Büker, “Galatasaray benim için doğru tercihti. Her ne kadar bir küçülme içinde oldukları söylense de doğru yolda ilerliyorlar. Okan Çevik’in orada olması benim için önemli. Oyak Renault’da 35 hatta 40 dakika süre alıyordum. Oyunun iki yönünü oynamayı seven bir basketbolcuyum, bu benim stilim. Galatasaray Cafe Crown’da da iyi bir sezon geçirirsem Euroleague seviyesinde bir takıma gitmek istiyorum. Avrupa’da oynamak benim en büyük hedefim” diye konuştu.

Can İşbakan / Cumhuriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder