24 Ağustos 2009 Pazartesi

Halil Üner, istifa etti!..



Halil Üner, Kepez'den ayrıldı.
Beko Basketbol Ligi ekiplerinden Kepez Belediyespor'un baş antrenörü Halil Üner, görevini bıraktığını açıkladı. Tecrübeli koç, bir basın açıklamasıyla istifasını deklare etti.

Halil Üner'in beyanatı şöyle:

"Geçtiğimiz sezon ligin 10’uncu haftasında galibiyeti yokken aldığım ve yüzde yüz küme düşer denilen takımı kümede tutmakla beraber Kepez İlçesini basketbol merkezi haline getirmek için yaptığım çalışmaların sonuç vereceğini görüp mutlu oldum. Sayın Belediye Başkanı Hakan Tütüncü’nün vizyonu benimle aynı olması sonucunda Kepez ilçesinde gençleri kötü alışkanlıklardan koruma düşüncesiyle basketbolu lokomotif yaptık. Bu amaçla ligde en az ilk 4’e girecek belki de daha yukarıyı hayal edecek bir takım kurduk.

Bu arada bir imza yetkisi nedeniyle girdiğim sıkıntı sürecinde özellikle meslektaşlarımın hiçbir ahlaka sığmayan ve benim yanımda olmaları gerekirken akbaba gibi daha ilk günden menfaat sağlama çabaları beni derinden etkiledi. Bu dönemde basketbol camiasında ve dost çevremde ne kadar sevildiğimi görmek beni ayrıca mutlu etti. Başta Federasyon Başkanı Turgay Demirel olmak üzere sıkıntı çektiğim dönemlerde bana destek olan gerçek dostlarıma teşekkür ederim.

Ben basketbol antrenörlüğünü gönülden yapmaktayım. Çok yaralandığım bu dönemden dolayı bir süre kendime vakit ayırmam gerektiğinden kulübün başında faydalı olmayacağıma inanmaktayım. Kepez halkının basketbol çerçevesinde mutluluğu hak ettiğini düşünüyorum. Orada bulunduğum sürece bana sevgi ve destek veren bütün basketbol sevenlere teşekkür eder, başarılı bir sezon dilerim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder