2 Eylül 2009 Çarşamba

GS TV, Radoslav Rancik ile röportaj yaptı.



Rancik: "Hiçbirşey imkânsız değildir"
Galatasaray Cafe Crown'un yeni transferi Radoslav Rancik, Galatasaray TV'ye kendisi, basketbola bakışı ve takımla ilgili özel açıklamalar yaptı.

Öncelikle Galatasaray ailesine hoşgeldin. Transferinle ilgili duygularını öğrenebilir miyiz?
Teşekkür ediyorum. Biliyorsunuz ki daha yeni geldim. Henüz İstanbul’u gezme imkanım da olmadı. Şu anda otelde kalıyorum, burada olmaktan dolayı son derece mutluyum. Yeni bir deneyim, yeni bir ülke ve yeni bir kültür; ben de bunları öğrenmek istiyorum.

Galatasaray’a transfer olmadan önce hiç bilgi topladın mı?
Evet, menajerimle konuştum. Çok ciddi bir kulüp olduğunu zaten biliyorum ve iyi işler yapmayı hedefliyorlar. Herkes işini profesyonelce yapıyor ve önemli olan da bu.

Oktay Mahmuti senin antrenöründü, onunla konuştun mu transferinden önce?
Tabi, teklifi iletmeden önce kendisiyle konuştum ve düşüncelerini öğrendim.

Radoslav Rancik nasıl birisidir? Kişisel yaşamın hakkında bilgi verebilir misin?
Bekârım. Bir köpeğim var. Sakin bir yapım vardır. Herkesle iletişim halinde olurum. Hayatı seven, pozitif bir insanım.

Teklifi kabul etmendeki en önemli etken neydi?
Galatasaray’ın oynadığı basketbol seviyesi diyebilirim. Türkiye ligi kaliteli ve Avrupa kupaları da benim için önemli. Burası kariyerim için iyi bir seçim.

Hedeflerin neler? Bizim için lig de Avrupa da çok önemli. Senin düşüncen nedir?
Ben kazanmaktan başka birşey düşünmem. Her maçı kazanmak için uğraş veririrm başka birşey önemli değildir.

Türk basketbolu hakkında ne düşünüyorsun?
Türk takımlarına karşı oynadım ve nasıl basketbol oynadıklarını gördüm.

Antrenörümüz Okan Çevik bu sezon sert, agresif ve hızlı oynayan bir takım olacak dedi. Bu senin oyun tarzına uygu mu?
Kesinlikle. Ben zaten agresif bir oyuncuyum. Sert oynamayı severim. Savunma şampiyonluk getirir. Hücumsa sadece taraftara oynamaktır. Eğer biz şampiyonluk istiyorsak, defansif oynamalıyız.

Bu sezon bazı taraftarlarımız takımın kısa kaldığı yönünde eleştiride bulunuyorlar. Senin düşüncen nedir? Bu kadro yapısıyla oynamak başarı getirir mi?
Hiçbirşey imkansız değildir. Şu veya bu imkansızdır diyemeyiz. Bizim bir takımımız var ve birlikteliği sağlarsak bence herşeyi yapabiliriz.

Nymburk’tayken Darius Washington ile birlikte oynamıştın. Nasıl bir oyuncu?
Çok hızlı bir oyuncu, şu ana kadar ondan daha hızlı bir oyuncu görmedim. Müthiş penetre yeteneği var. Çok iyi bir savunmacıdır ve iyi bir şutör. Bu yüzden NBA kariyeri var. Bize de çok şey katacak.

Dövmelerinin anlamı nedir?
Sol kolumdaki "asla pes etme" anlamına geliyor. Bu benim hayat felsefem. Sağ kolumda "önce ailem" yazıyor çünkü benim için önce ailem gelir, onlar çok önemli. Sağ omzumda Japon dilinde adım yazıyor. Bir başka dövmedeyse "bir hayat, bir şans" yazıyor. Daha birçok dövmem var. Benim yapım bu, dövmeleri seviyorum.

Son olarak taraftalara mesajın nedir?
Gelsinler ve bizi desteklesinler. Onlara her maçta mücadeleci ve sert bir oyun ortaya koyacağımızın sözünü veriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder