6 Kasım 2009 Cuma

Simas Jasaitis Türkiye günlerini yorumladı



Jasaitis derbi atmosferini merak ediyor.
Galatasaray Cafe Crown'un yıldız forveti Simas Jasaitis, Türkiye'deki günlerini, Türkiye ligini ve önümüzdeki hafta oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe derbisi öncesi düşüncelerini NTV'den Irmak Kazuk'a anlattı.

Jaska lakaplı oyuncu, röportajda şu ifadeleri kullandı: "Aslında buraya geleli daha neredeyse bir ay oldu. Ama şu ana kadar her şey çok güzel. En ufak bir problemim bile yok. Sonuçta buradaki her şey benim için çok yeni. Yeni bir takım, yeni arkadaşlar, yeni bir sezon. Her şey yolunda gidiyor. Geçtiğimiz sezon İspanya'da oynadım ve bence İspanya Ligi Avrupa'nın en güçlü, en sert ligi. Ama Türkiye Ligi'nin de üst düzey liglerden biri olduğunu biliyorum. Efes Pilsen, Beşiktaş Cola Turka, Türk Telekom, Galatasaray Cafe Crown ve Fenerbahçe Ülker gibi zirveye oynayan iddialı takımlar var. Bu da Beko Basketbol Ligi'ni daha da zorlaştırıyor. Benim ülkemdeki Lietuvos Rytas-Zalgiris Kaunas maçları gibi olduğunu biliyorum. Bu maçlar hep tansiyonu yüksek mücadeleler olurlar. Galatasaray'ın bir futbol maçına gittim ve Galatasaray taraftarının takımlarını nasıl desteklediklerini gördüm. Belki basketbol maçlarında bu kadar seyirci olmuyor ama duyduğuma göre Fenerbahçe Ülker maçında bayağı bir taraftar olacakmış. Nasıl bir atmosfer olacak şimdiden merak ediyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder