18 Haziran 2009 Perşembe

Can Akın, Galatasaray Café Crown'da!..



Galatasaray, Can Akın'ı transfer etti
Galatasaray, Antalya Büyükşehir Belediye'de başarılı iki sezon geçiren Can Akın'la sözleşme imzaladı.

Galatasaray Cafe Crown, iki sezondur Antalya Büyükşehir Belediye’de forma giyen Can Akın’la 1+1 yıllık sözleşme imzaladı. Guard olarak görev yapan Can Akın, geçen sezonu 11 sayı – 3 ribaund – 2.5 asist ortalaması ile tamamlamıştı.

Can Akın ayrıca Ocak ayında Beko Basketbol Ligi'ndeki 200. maçına çıkarken 1500. sayısına ulaştı.

Tam Adı: Fikret Can Akın
Doğum Tarihi: 30 Ocak 1983
Boyu: 1.90 m.
Pozisyon: Oyun Kurucu

TBL Kariyeri
07-09 Antalya BŞB
06-07 Efes Pilsen
04-06 Banvit
02-04 Türk Telekom

Can Akın: “Galatasaraylı Bir Aileden Geliyorum”

Galatasaray Cafe Crown’ın yeni transferi Can Akın, bugün kulübümüzle sözleşme imzaladıktan sonra resmi sitemiz Galatasaray.org’a özel açıklamalarda bulundu.

Amcası ve rahmetli babasının ilkokuldan başlayarak Galatasaray Lisesi’nden mezun olduğunu ve Galatasaray’ı tuttuğunu belirten Can Akın, “Onlar için de gurur kaynağı oldum” dedi ve kendisinin de futbol maçlarını kaçırmayan koyu bir Galatasaray taraftarı olduğunu söyledi.

Bu nedenle Galatasaray Cafe Crown’a transferinden dolayı ayrıca mutlu olduğunu vurgulayan yeni oyun kurucumuz, “Benim için çok iyi bir transfer. Galatasaray Cafe Crown geçen sezonu eski takımım Antalya BŞB’nin önünde bitirdi. Ayrıca camia olarak, kulüp olarak da yeri belli” dedi.

“Başarılarda taraftarın ne hissettiğini, o coşkuyu ve mutluluğu biliyorum. Çünkü ben de taraftarım. Şimdi taraftarımıza bu duyguları oyuncu olarak yaşatırsam çok mutlu olacağım” diyen Can Akın, önümüzdeki sezon takımdan daha yüksek başarı beklendiğini söyledi ve “Ligde yine en az ilk 4’e kalmak istiyoruz. Avrupa’da da geçen sezonun daha iyisini yapabilirsek sevineceğiz” diye konuştu.

Transferi öncesi Galatasaray Cafe Crown Coach'u Okan Çevik ile de görüştüğünden söz eden Can Akın, “Okan abi beni guard ve 2 numara olarak da istedi. Yabancı bir guard’ın olacağını ve süreyi paylaşacağımızı, zaman zaman çift guard oynayacağımızı söyledi. Benden çok şey beklediğini anlattı. Ben de teklife olumlu ve sıcak baktım.” dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder